aydinaleyna61 Seher-ALTUNOK dakika tutun düzenli ve geçmeyen sancı var ise genellikle doğum sancısı oluyor. Sıcak bir duş alın eşinize masaj yaptırın geçmiyorsa eğer bi hastaneye gidin mutlaka
Seher-ALTUNOK Dahayeni1 geçiyor tekrar geliyor ntsye bağlandım hiç sancı cıkmadı anlamadım acaba kanala mı yerleşiyor
Doganaseldemirci Bende 37 haftada doğurdum aşağıya doğru baskı çok hissetim sanki adet olacakmışım gibi oldu ağrısı dik yürüyemez oldum ilerledikçe sancım 2 dk ya kadar düştü 1.5 saat içinde doğurdum
Seher-ALTUNOK Doganaseldemirci bugün nts ye bağlandım hiç sancım çıkmadı ama karın ağrım kasık ağrım gelip gelip gidiyor