1234567890asd bunu doktorunla görüş canım çünkü zorlarsan dikiş yerine zarar verebilirsin ben doğum yaptıgımda daha hastanedeyken bi ilaç verdiler suya katılıyor toz şeklinde içtikten sonra devamlı ishallik oluyor berbat bi şey diyebilirim ama öyle olması daha iyiydi sanada ilaç vs verebilirler en azından iyileşene kadar