Canım aynı hafta aynı gün 2. Gebelik 2 yaşında oğlum var sabahları kalkarken ölü gibiyim bir an önce işlerimi bitirip direk yatmak istiyorum tansiyonum normal ama nefes alamıyorum gibi sersem gibiyim sürekli yorgunum suyu fazla kacirsam çok sisiklik yaşıyorum vallahi ilk gebeliğim çok sakinmis rahatmis 2cisi beni maffediyor🤦🏻♀️😆😆