3 gün önce yani cumartesi sabahı sezeryanla doğum yaptım. Bugün akşam da ayağım takıldı ve yere düştüm. Kendimi korudum ama ani bir düşüştü. Benzer durum yaşayan var mı? Görünürde kanamam falan yok. Ki zaten hala bant var. Ekstra bir ağrım da yok. Olan ağrılarım devam ediyor sadece.