gul-lale1 Kızlar merhaba. Göğüs hassasiyeti kaçıncı haftasında geçmeye başladı sizde. 9 cu haftaya geçtim bu gun azalma hiss ediyorum. Bir yandan endişe duydum bu kadar çabuk gecmesine. Normalmi sizce?
Azra00 gul-lale1 merhaba herkesin hamilelik kendine özel bence normal Bi durum benim hiç gögüs hassasiyetim olamadı mesela
Ginger_ gul-lale1 benim de 10. Haftada geçti canım meraklanma vücudun bebeği kabul ettiği için artık normale dönüyor
Mommyh gul-lale1 sonrasında büyümeye başlıyorlar boş bol nemlendir derim şimdiden ben geç kaldım bu konuda çatladı hep maalesef
Mommyh gul-lale1 valla baya araştırdım lierac diye bişey var fakat küçücük ve pahalı sonra bi tanıdık tavsiyesi ile vazelin kullanmaya başladım çok güzel nemlendiriyor baya etkili bence en iyisi vazelin