Arzumm1 Folik asit desteği aldım üç ay öncesinden. Tarlusal kullanıp adet olmayı bekledim adetimin ikinci mi üçüncü günü müydü tam hatırlamıyorum femara diye bi ilaç verdi doktorum onu kullandım adetim bitene kadar. Femara aslında meme kanseri hastalarının kullandığı bi ilaçmış ama benim kullanmam da ki amacı yumurtlama döneminde en sağlıklı yumurtayı rahimde hazır halde tutmaktı.(Doktorum böyle önerdi en azından) bende denedim hakkaten de faydasını gördüm yumurtlama dönemimde gebeliğim tuttu şükür 8. Ayımdayim 😊