Bana hastanedeyken yapalım mı dediler ilk bebegim oldugu için nasıl bakıcam bilemedim istemedim.ilk hafta sarılık 10-12 günlükken şiddetli gaz reflüsü başlası sonra fıtık ,popo çatlağı vs. 4.ayda gaz hafifleyince yaptırdım.çok erken döndüğü için dk bası döndü biraz zor oldu doğrusu.şimdi yine oglum olacak nasipse bu sefer 40 ı çıkınca gaz olmazsa hemen yaptrmayı düşünüyorum