Ezo2702 Selam anneler 40 +4 olduk bugun aralıklı sancılar gelıyor regıl agrıları gıbı buyuk tuvalet baskısı gıbı dogum sancıları olabılır mı acaba yardımmm
ozgeya Ezo2702 büyük ihtimal doğum sancısı yaşıyorsunuz.benim doğum sancımda belimde başlamıştı makatıma inmişti.büyük tuvaletim varmış da yapamadığım için ağrı yapıyormuş gibi bir histi.
Ezo2702 Evet ya sankı tuvalet baskısı varmıs gıbı sanıyede bır lavaboya gdıyorum ama su nısan vs bısey gelmeden dogum sancısı olur mu kı acaba
ozgeya Ezo2702 canım benim ne suyum geldi ne nişanım geldi öyle doğum yaptım 😊 her an herşey olabilir yani hazırlıklı ol.sancı girme sıklığını takip et.uzanınca,pozisyon değiştirince filan geçmiyorsa gerçek sancıdır.
Ezo2702 ozgeya 4 dakıkada bır bı sancı gelıuor 1 dakıka kadar kıvrandırıyor sonra sakın 10 dakıka kadar
Ezo2702 ozgeya gitmedik valla evde cektik suan hastahanedeyiz 6 cm ile yatıs yapıldı giriyorum hayırlısı ile dualarınızı eksik etmeyin