Entige 13 haftadayım doktorum 2li 3lü testlere gerek yok sadece 16 haftada 4lü test yaparız dedi hiç böyle yaptıŕan oldu mu ?
Azra00 Entige ben ikili ve dörtlü yaptırdım doktor üçlü teste gerek duymadı ama çevreden duyduğum kadarıyla en önemli olan ikili testmiş doktorunuz gerek görmediyse vardır bildiği yine içinize sinmezse ikinci görüş alın derim
Smootie Entige en önemlisi ayrıntılısı ikili test. Ben ikili testi yaptırdım ve detaylı ultrason yaptırdım üclü dörtlü cok ayrıntılı degil be kafa ksrıstırıyor
Gamzeyasarakdogan Beeeen hafta olarak 2li 3lüyü kaçırdım doktorum direk 4lü yaptıralım dedi daha sonra da detaylı ultrason sorun yok çok şükür
Entige Azra00 ikinci görüş kafamı karışrır diye korkuyorum yaptır derse başka doktor .kendi doktorumada güveniyorum sadece şaşırdım sadece 4lü diyince
Entige Yazmelegi_ ay hadi İnşallah bendede iyi olur her şey insan çok stres yapiyo test zamanı gelene kadar
Yazmelegi_ Entige evt ne olursa olsun hep stres yapıyoruz allahın izniyle sizinkide iyi çıkar inşallah 🌸