Azra00
Teşekkür ederiiiz 😍 amin inşallah 🙏🏻 Ya sürekli tatlı aşeriyorum, karnım çok yok ama görenler hep karnın sivri erkek bu diyorlar kendi doktorum bir türlü kesin cinsiyet söylemedi. Yüzde 90 kız diyor iki seferdir gidişimde. 20 haftalık olduk bu gidişimde de aynısını söyledi kıyafet falan almaya korkuyorum açıkçası 😂 kim görse erkek diyor 😂