Sbllbs12 24 yaşında meme kanseri teşhisi aldım, 25imde tekrar nüksetti. Şimdi 29 yaşındayım, içimde hep aynı korku doğumu bekliyorum. Üzülme, streslenme, ağlama demeyeceğim hepsini yaşa; yaşa ki duygularını boşaltıp derin nefes alabil. Dualarımda olacaksın, anne karnından güclenecek harika bir yavrun olacak. Bir sorun olursa her zaman cevaplarım. İyi akşamlar 🌸