Burada bir anne sizler gibi bir şey olmaz diye düşünmüş yaptırmamış testi ve 37 haftaydı sanırım bebeğini kaybetmiş doktor yaptırın diyorken neyin inatlaşmasını yapıyorsunuz anlıyorum zarar gelir diye korkuyorsunuz ama hiç mi tatlı yemiyorsunuz iki dilim baklava da yeseniz aynı şey zaten çikolata tatlı falan hiç mi tüketmiyorsunuz sonra çok üzülürsünüz ben yaptırmadım bir şey olmadı ya da bunlar doktorların oyunu deyip insanları etkileyip Allah korusun bebeğe bir şey olsa nasıl vicdanınız sızlamaz kadın burada sizi dinledim yaptırmadım keşke yaptırsaydım diye ağlıyordu sizi takip eden bebeği takip eden bir doktor var bunlar onca yıl boşuna okumadı doktorun söylediği bir terimi anlamayacak insanlar doktorun önerdiği şeyi yapma diyor sizin de yaşlı teyzelerden farkınız ne o zaman doktora gitme eskiden doktor mu vardı diyen teyzelerden hiç farkınız yok ters cevap da verebilirsiniz hiç birinize cevap vermem ama bebeğin günahına girmeyin doktor yaptır demişse bebeğinizin hayatıyla oynamayın