Arkadaşlar bişey sorucam merak ettim kontrolde yada ultrasyonda herhangi bişey çıkmadı herşey yolunda denildi yazışmalara bakıyorumda nerdeyse herkes bu haptan/fitilden kullanmış. Peki hiç kullanmayan varmı benim gibi yani 7+6 yım ve hiç kullanmadım verilmedide yalnızmıyım acaba doktordan mı kaynaklı niye vermedi diye düşünmeye başladım çünkü 5 konuşmadan 3 ü bu ilacı kullananların yorumlarından. Kullanmayan varsa bide kaç haftalık olduğunuzuda yazabilirmisiniz rica etsem