kalorisizpatates Merhabalar, şişkinlik, sırt ağrısı, vücutta kaşıntı, diz ve bacaklarda sızı ve ateş basması gebelik belirtisi midir
1prensesimm kalorisizpatates şişkinlik ve sırt ağrısı bende belirtiydi ama diğerlerini yaşamadım test yap bence erken gebelik testi
Merveal kalorisizpatates bende bu belirtileri yasyorum yarın da adet olmazsam test yapıcam adet gününüz geçti mi
Mommyh kalorisizpatates genelde böyle belirtiler olmaz aslında ama kişiden kişiye değişebilir 2 hamilelik yaşadım ikisinde de adet öncesi göğüs hassasiyeti olmuştu hemen anladım genelde göğüs ağrısı olur adet olacakmış gibi hissedebilirsiniz ama sancılar sık sık olmaz bide uyku hali yani deli gibi uyumak istersiniz ayakta uyursunuz . Size tavsiyem sabırlı olun zamanı gelince oluyo inanın . Çok stres yapmıştım ilk zamanlar hamile kalmak için kaldım fakat bence o stres yüzünden boş gebelik yaşadım . Sonra akışına bıraktım düşünmedim bile bi baktım hamileyim
Hasret5506 kalorisizpatates ben yaptım çıkmadı hatta 11. Gün yaptım belki geç dollenmede olabilir büyük bir ihtimalle adetim 4. Gün gecikmede ve mide bulantısı var hafif şişkinlik , arada adet gibi kramplar
sehrengiz_8 kalorisizpatates 1 hafta oldu ise bu belirtiler gebelik belirtisi değil döllenme yemi oluştu daha rahme yerleşmemiş bile olabilir embriyo yerleşecek sonra bhcg hormonu artacak ki bu belirtileri yaşayın en az 15-20 günlük bir süreçten bahsediyorum yumurtlama sonrası ilişkiden sonra
esmerella37 bende nezle oldum gebelık belirtisi degldir herslde 😂😂😂😂 adete 1 gun kaldı halim yok gözlerimden ates fıskırıyo resmen
kalorisizpatates esmerella37 ne zor şeymiş hamilelik nasıl geçecek gerçekleşirse düşündükçe deliriyorum😅🤲🏻
esmerella37 kalorisizpatates valla inan bendee nasıl bi duygu cok merak ediyorımm artık bizde anne olalımm yaa 🥰🥰
Slnspt Bende de bu tarz şeyler var beklemek ne kadar zormuş ya 🥹 Rabbim isteyen herkese hayırlısıyla nasip etsin 🙏 inşallah bayramı güzel haberlerle yaparız 🙏☺️🐣
kalorisizpatates Merveal benim adet günüm 1 nisandı 4 Nisan adetim bitti ilişki yaşadık Şuan yumurtlama dönemindeyim adetime 2 hafta var çok ara bir dönem😅