Nevin-nvn suyu fazla olunca genelde gebelik şekeri oluyor. Eğer yemeklerden sonra bi ağırlık çöküyorsa, uyku hali, halsizlik falan varsa kesin şekeriniz vardır. Hamurlu ve tatlı şeylerden uzak durun. Çok yemek yemeyin ve ara öğünlerde elma yoğurt gibi şeyler yiyin. Dikkat ederseniz bebeğin sıvısıda düzelir. Zaten sıvı fazlalığı bebeğin dönmesine neden olmuştur. Hepsini yaşadım biliyorum 😌