Yeniheyecanlar25 Çatı muayenesi sonrası nişanı gelen oldu mu? Pazartesi muayene oldum 2 gün kan ve lekelenme oldu bugün de sümüksü bir şey geldi ama lekelenme ve akıntı karışımı mı yoksa nişan mı anlayamıyorum ??
neanladinyurdagull Yeniheyecanlar25 benimde o şekilde olmuştu sonra 34. Haftada doğumum başladı durdurdular 35 de de suyum geldi doğurdum
melike098 Yeniheyecanlar25 dün sabah bende cati muanesi oldum sancim çıktı biraz acilma var mi diye bakti aksama sarı koyu krem gibi böyle sümüksü bi akinti geldi kan falan yoktu anlamadım nişan mı acaba benim ki de