Betbet98 rabbim sanada nasip etsin canım inşallah Ama İstek olmamasıda En az isteyip olmaması kadar kötü biliyormusun Her ay mesala olmuyor diye strese giriyorsun sen ,istemeyende hamile kalırım diye strese giriyor Buda zor kendi yiyorsun bitiriyorsun ya hamile kalırsam diye Bu rabbime şükürsüzlük değil aslında(genelde de bu istememek durumu maddi ,Manevi,evliliği otutururamama yada evlilik öncesi yaşanan kötü olaylardan ötürü)