BeatifulAngel Arkadaşlar nişanım geldi galiba, ama kan yok. Miktarı da çok az. Acaba miktarı ne kadar oluyor ?
Gjfjvdjbgcdvjj BeatifulAngel peçete ile hafiften kontrol et eğer pempemsi dahi bir renk varsa çok az fark etmez o bir doğum belirtisi sakın korkma hazırlan telaş etme evraklarını çantanı al bilmisllah de git hastaneye 1 2 saate doğumun olur Allahin izniyle duam seninle
KLORAKHANIM BeatifulAngel kisiden kisiye degisiyor benim nisanim geleli 1 hafta oldu ortada henuz bir dogum yok sadexe sancilarim var cok duzensiz yalanci sancilarim
dlrilkrmrt11 BeatifulAngel nişanım geleli 2 hafta oluyor 😳 ne sancı ne birşey.. bu ara da 40+3 düşünün perşembe yatışım olucak 😀 nişan geldikten sonra doğum hemen gerçekleşmez sancınız veya suyunuz gelirse gidin bence çünkü diğer durumlar da geri eve gönderiyorlar 😥
tugcee0 BeatifulAngel az az belli aralıklarla da gelebiliyormuş nişan arkadaşımın bi gün az gelmişti 2 gün sonra tam nişan geldi doktorunuzla iletişime geçin nişan gelince hemen doğum olmuyor önemli olan sancı yada suyunun gelmesi
BeatifulAngel Arkadaşlar hiç mi yok mu aranızda nişanı gelen ? Acaba ne miktarda yaklaşık 1 gram falanmı? Yoksa büyük birşey mi ?
KLORAKHANIM BeatifulAngel bebegim Google a yaz gorsellere bak illa ki seninkine benzeyeni vardie, biraz mide bulandirici diyorlar ama benim bulanmamisti🥲 benim Serçe parmagim uzunlugunda bi tik incesi bi kivamda ilk kansiz sonrasinda 3 4 saat sonra da 1 damlacik kanli gelmisti
Shdskr KLORAKHANIM ben nişanı direk kanama falan sanıyordum biliyomusun 😂 senin yorumundan sonra girdim baktım bende google’a. Anam demekki nişanım gelse haberim olmıcakmış. Ay akıntıya bak öğğğ derdim kalkardım wcden 😂
Esores Bende koyu kahve tıpa gibi birşeydi görünce cok farklı Bi yapıdaydı anladım nişan oldugunu kan yoktu bende suyum patladıktan 6 saat sonra geldi
BeatifulAngel tugcee0 düzensiz sancı ve bel ağrım var. Az birşey şeffaf geldi sarımtrak gibi yapışkanlı. Ama miktar azdı, galiba tam gelmemiş
BeatifulAngel tugcee0 yok az geldiği için daha görüşmedim ama bekliyorum. Bakalım eger pembe birşey de eşlik ederse doktorumu arayacağım
mucizeeemmm BeatifulAngel nişanım 2 gibi geldi 8 gibi gittim sabahın 4 de kızım geldi nişan geldiyse bebek yolda kendini yorma doğumda sana çok lazım olucak sağlıkla gelsin inşallah ❤️
0Melek00 BeatifulAngel canım nişan geldikten sonra 1 hafta içinde dogum yaparsan bu birkaç saat sonra da olabilir birkaç gün sonra da. Sen şansın olursa süre tut sancin düzenli gelirse ve duramayacak gibi olursan doktora git
Merveaty BeatifulAngel benimde biraz önce koyu kıvamda hafif kahverengi akıntım geldi büyük ihtimalde benimde nişanım geldi ama sancı su vs daha yok bakalım ne zaman olucak doğum
mucizeeemmm BeatifulAngel hafif bi pembelik sümüksü bi yapısı var ve artık durmadan geliyor saat başı yavaş yavaş kan rengine dönüyor
Bade0022 BeatifulAngel benim bugun kontrolum vardı 2 cm açılmışım benek baskı yapıyor gece gelirsin demişti doktorum sancımda vardı nişanımda biraz önce geldi peçeteye silince benimki baya koyu yoğun sümük gibiydi