Selamün aleyküm herkesin hikayesini okurken bugün kendi hikayemi yazacam aslında büyük bı sürpriz oldu 34+6 in ve sabahın erken saatlerinde sancılarım oldu önce umursamadım ama sancılarım 10 dk bi olunca acile gittim nst de baya sancım çıktı düzenli. İlk çocuğumda suyu az olduğu için 36 da zorunlu sezeryan oldu bu da sancilardan dolayı erken alındı baya hazırlıksız yakandim ama çok şükür spinal sezeryanla bebeğim çok şükür doğdu. Küveze aldılar tedbir amaçlı benimde ağrım var biraz ama çok şükür halimize ikimizde sağlıklıyız sorusu olan varsa sorabilir 🤲🏻🌼