ErhanKubra Mahirin-annesi1 burda beğenmediğim doktorlar var onlar gelecek diye ödüm kopuyor o yüzden özele gidiyorum yoksa devlette çok iyi doktorlar var ama doğum korkutuyor beni
Gizem_cetinbas Mahirin-annesi1 Böyle bişey mümkün değil araştırmada devlet hastanesi versem ben verirdim ikici gebeliğim 1tl ücret odemedim
bu_partideyalnizsin Mahirin-annesi1 ben özel düşünmüyorum devlette olacak Allahın izniyle Devlette ise alinmayan özelde görev yapıyor