Mahirin-annesi1 aydın/Didim de
Her ay kontrole giderdim
32 haftadan sonra 3 haftada bir nst ye giderdim
Sancılarım son haftalarda çok çıkardı ama ben hiç hissetmedim hiç birini
40+6 da açılmam 4-5 cm olmuş yatış verdiler
O gün içinde yine hiç sancı hissetmedim suni sancı verdiler onu da hiç hissetmedim. Bebekte gelmedi inmedi aşağıya
Doktor günün geçiyor dedi riske atmak istemedi, bebeğin içeride çok kalması da riskli kakasını yapma ihtimali var. Neyse o gece baktılar benim hiç sancım yok mecbur akşamına sezaryene alındım. Yarım saat içinde çıktım ameliyattan çok şükür sağlıklı bir bebeğim geldi dünyaya. Zaten normal doğum çok zorlarmış bebek kilolu doğdu iyi ki de sezaryen olmuş diyorum.
Ameliyattan hemen sonra kızımı emzirdim ebeler yardım etti. Bir kaç saat sonra da yavaş yavaş yürümeye başladım
Çok şükür sıkıntısız geçti gitti