Omermomm_ Kızlar 24 haftalık hamileyim karnım az çıktı hiç 5 aylık gibi duymuyorsun diyolar aynı durumu yaşayanlar nası baş ediyorsunuz gına geldii ben oğluşumla böyle mutluyum gelde cahil millete anlat sizinde böyle olup sonradan çıktı mı merak ettim
beyzacmvrc Omermomm_ benm 30. Haftam benimde çok yok herkes karnın çıkmamış diyip duruyo gercekren çok aşırı yok öyle. Bide ben dar giymeyi sevmiyorum onunda etkisi var aynadan bakınca yandan hele gayette baya var 😂 Umrumda değil ya bebeğin sağlığı yerinde koca karinla nasıl kalkıp oturcaz şimdi bile zorlanıyorum Herkesin bir olmuyo iç karnı geniş olanlarin karnı çok cikmazmis
Busel Omermomm_ 9 aylığım karnım küçük inanmiyo millet mal bosver takma kafana duba olup yuvarlanmamizi istiyorlar herhalde benimde küçük karnım çokta kilo almadım. Nasıl kilo almazmisim karnım neden küçükmüş 😂😂 aman yarabbim cahil dolu etraf
Z_e_y_a_gul Omermomm_ benim 20 haftalık bana hep öyle derlerdi şimdi onların yanında karnımı çıkartarak yoruyum 🤣
Omermomm_ beyzacmvrc bende bol giyince kayboluyor😀 gerçekten zor oluyor insan yüz üstü yatmayı özlüyor
Papatya__47 Omermomm_ benimde 24+5 çok çıkmamış nerdeyse kilo bile almamışım ben bile çok fark görmüyorum ama büyüyüp çıkmasını istiyorum hayırlısıyla.
Omermomm_ Papatya__47 canım zor oluyor hele yüz üstü yatamamak daha zor ama her anne istiyor tabiki merak etme yakında sende karından adım atamazsın bu günleri ararsın🙈
Mommyh Papatya__47 çıkınca çok zor valla ayakkabı bile giyemiyorum şimdi valla bebek sağlıklı olsun minnoş göbek mis gibi
17papatya Omermomm_ ay bu insanlar niye böyle gerçekten anlamıyorum mesela benim ablamin da iç karnı geniş olduğu için karnı çok çok sonra belli olmaya başlamıştı benim de 12 haftaligiz çıktı diyebilirim herkesin yapısı farklı çok sınır oluyorum öyle kendini bilmezlere
Omermomm_ 17papatya hiç sormayın gerçekten hamilelerin ve lohusa annelerin baş belaları Allah akıl fikir versin
Laleozkan_09 Omermomm_ karnım geniş bizde genetik de. Hem böylelikle çatlağım da olmaz çok şanslıyım de bastır onları nisbet yapar gibi. 😅
Omermomm_ Laleozkan_09 onları söylemeye fırsat koymadan çat farklı bir şeyi yapıştırıyorlar 😂🤦♀️ ama alıştım bende gülüyorum artık🤦♀️
Seyma2525 Omermomm_ bende 5. Ayımdayım çok yok dua ediyorum çok çıkmasın diye bu insanların derdi ne çıksa ay çok çıkmış derler çıkmasa ay hiç çıkmamış derler insanları anlamak kolay değil 😀😀
Havvabuzoba Seyma2525 Omermomm_ amaan kizlar kimse için yaşamıyoruz ki hamileligimizi Rabbim sağlıklı gebelikler geçirmemizi hayırla bebeklerimizi kucağımıza almayı nasip etsin. İnsanlar her türlüsünü konuşurlar bende 25 haftalık hamileyim ama karnım 9 aylık gibi çünkü iç karnım dar kimsenin elinde değil ki. Çok bakıyorlar karnin niye böyle büyük benim doğumda böyle yoktu diyenler yüzünden de o akşam sancım tutuyor yani hangisi olsa insanlara yaranamazsin 😁🤣
Zeynepikranur Omermomm_ iç karnın geniş olabilir kimisi geniş olur kiminin dar benimde öyle mesela 20haftaligim karnım fazla yok kimseyi takmayın hesap mı vericeksiniz sonuçta çıkmış yada çıkmamış onlara ne
Busel Omermomm_ yok kuzum 38.haftaligim karnım küçük iç karnım geniş kendileri gibi bekliyor etrafta herkes ayni olcak değil yani
gamzeliyarim28 Benim de öyleydi 30′dan sonra genişledim Bu sefer de ne kadar kilo aldın denmeye başlandı hiç umursama valla kimseyi :)
cerenipek58 Omermomm_ Karnın çok çıksaydı bu sefer de aaa ne kadar büyük karnın var diyeceklerdi 😅 İnsanların dili her yere döner canım hiç takma bırak konuşsunlar boş boş. Senin, bebeğinin sağlığı yerindeyse tamamdır karnın büyükmüş küçükmüş bunun bir önemi yok 🧡
designermoms Omermomm_ ben de 29. Haftama girdim daha geçen gün misafirler hiç 6 bucuk aylık gibi durmuyorsun dedi ama ben mutlu oldum😂😂 çok dar giyersem belli oluyor kapalı olduğum için dar giymemeye çalışıyorum ama normalde de çok yok bu beni mutlu ediyor hep böyle olsa keşke diyorum çünkü büyük olursa daha çok zorlanırım gibi şimdi normal kilo almış gibiyim
Omermomm_ designermoms evet bende seviniyorum yırtılmayacak karnım diye🙈 ama illa boş konuşacak yurdumuz insanı misafir gittiğin evde bari yapma😐
Freefam Benim de 4. Ayim bitiyor 5. Aya giriyorum hala yok krnim iki kilo aldim sadece hamile kaldigimdan beri sen hamile olduguna emin misin falan diye espri yapiyo esimin ailesi cok komikmis hic sallamiyorum ben de dogurunca gorursunuz diyorum