asilsmom ben 16.haftamda başlamıştım ailemin yaninda izmirdeydim. Orda daha uyguna geldi alışveriş ve annemle yapmak daha iyiydi tek olsam zorlanirdim. 2 3 defa toplu alışverişe gittik😍😊 zibin, tulum, hastane çıkış seti, nevresim, battaniye, corap almıştım 🙈 şimdi 30 haftalik olduk herseyi bitti bir tek bebek arabası kaldi onda da kararsizim 😞