Kizlar 40 hafta oldum 2 ci gebeligim ilki normal doğumda sanjim felan yok bugün kontrolüm vardı 3 gün sonra gel sadece 3 hafta gerilik var sanjim gelmesse su gün alirizda demiyolar devlet hastanesi sadece geçen hafta gittiğimde 41 kadar bekleriz dedi başka doktor normalde özelde kakasını yapar die bekletmioyorlar 41 kadar nasıl bı yol izlesem