Aaaysee Laliinnvanilya genel de ya 34 ten yada 36 dan sonra başlanıyor öncesi bi risk yoksa 34 den önce bakan hastahane sayısı azdır yani,benim gittiğim hastahane 34 den itibaren mesela 34 den beri giriyorum her gittiğimde
daryaost ben bi 28 gittm sonra doktora değişterdim 34 girdim şimdi 37de gel diyor. ne kadar sık NST yapıyorsunuz???