İlk olarak önerim eğer imkan el veriyorsa kendini rahat daha güvende hissedeceğin sağlıklı iletişim kurabileceğin bi doktora gitmek. Herkeste olmuyor ama genelde ilk haftalar bu lekelenmeler görülebiliyormuş kontrol altında tutulduğu sürece sorun olmuyor. İlk gebelik olduğu için insan daha stresli hissediyor ama elinden geldiğince dinlenerek doğru bilgi alarak pozitif geçirmeye bak hersey yoluna elbet girer endişelenme strese girme 😊