Figendogan 38. haftalik hamileyim son 2 haftadir dogru düzgün uyku uyuyamiyorum saat basi uyaniyorum habire benimde elim uyusuyir Allah yardimcimiz olsun 😊
Hilallalal Ozha9179 anladım canım ben 32+2 yim sen erken başlamışsın yatamamaya 😔 umarım rahat pozisyon bulursun 🙏
Figendogan Ozha9179 sagol canim Allah hepimize kolaylik versin az kaldi benim Ama Nasil gecti birde bana sor :)
Cnrmom 12+2 yim bende sağa yatsam ayrı dert sola yatsam ayrı dert. Resmen uyuyamıyorum rahatsız oluyorum alışamadım bu sağa sola yatmalara 😔😔😔
Ozha9179 Cnrmom gel bi sarılalım ozaman 😊 ben normal de yüz üstü yatıp sağ bacağını karnına çekerek uyuyan biriydim hiç yatamiyorum şimdi yan yatinca geri düşüyorum resmen 😂😂😂öyle kilom da yok 44 kiloyum ama resmen denge kuramiyorum yan yatınca 😂😂
Cnrmom Ozha9179 sarılalım 🤗. Bende aynı anlattığınız gibi uyuyan biriyim yüz üstü yatmaya bayılıyorum en rahat uyuma stili ☺️
Hilallalal Ozha9179 bende hep yüzüstü uyurdum hamilelikten sonra çok zorlandım ama yarım yamalak yine uyuyordum şimdi o da Yok 🤦🏼♀️