Canan-02 Sevilayms valla bunu kullandığım günden sonra aşırı kusmaya başladım meğer yan etkileri arasında varmış valla bana çok çektirdi ama etkili bir ilaç
Sevilayms Fik Folik asitin uzun sure kullanımı önerilmiyor diye okumustum yine buralarda da , az once içerken fark ettim folık asıt varmıs ıcınde ondan bı sorayım dedım kullanmaya devam eden var mı acaba diye 🤭
Fik Sevilayms 😊 demir hapında da 0.35 mg folik asit var tabi yaklaşık 350 mcg oluyor içtiğimiz OMEGA da 400mcg folik asit var o yüzden fazla gelmesin diye 12. Hafta folik asit bıraktırıp omegaya ve demire geçiyorlar sanırım 😊
Vldn0212 22 haftalığız 12. Haftadan beri kullanıyorum vicdium d3 diye bir magnezyum hapı ile birlikte