Sevim0816 Anneler doktorum bebeğimin suyunun fazla olduğunu söyledi şeker yüklemesi de yüksek çıktı yaşayanlar var mı yada bilgisi olan?
duyygu53 Şekerden dolayı fazla olabilir bendedir su fazlalığı var ama şeker çıkmadı bazen sebepsizde olabilir dedi doktorum