Asenailgun Merhabalar, 4-5. Haftalarda keseyi gördük ama bebeği görmedik haftaya tekrar gidicem 6. Hafta olmuş olacak böyle bir şey yaşayan var mı? Boş gebelik çıkabilir mi? 🤔
Tbsra95 Asenailgun bos gebelik olunca bta değeri düzensiz artıyor canım için rahat olsun kese den anlıyor zaten doktorlar bebek olusup olusmuyacağını tabiki hersey Allah’tan aman 7 haftaya kadar bebek görünmemesi normal canım içini ferah tut
Fatma-ylcn Asenailgun 4. 5. Haftalarda bebeği görememek cok normal canım endişelenme aynı şeyi ben de yaşamıştım cok korkmuştum 1 hafta sonra gittiğimizde gördük 😊
T1820 Asenailgun bende de 5. Hafta da sadece kese göründü canım cuma 7. Haftaya giricez randevum var inşallah güzel haberler alırız 🤲❤️
Ipeko Asenailgun bende şuan aynı durumdayım kese boş ve benim kan testime göre de betam düşük çıktı 19 una randevu aldım inşallah bir sorun olmaz
Asenailgun Tbsra95 geçen hafta 1600 küsürdü Bu hafta 2000 küsür sanırım düzenli bir artış çok teşekkür ederim
Asenailgun Fatma-ylcn yaaa çok teşekkür ederim inşallah bende görürüm alttan da muayene edip göremeyince endişelendim
Fatma-ylcn Asenailgun sürekli bi endişe oluyor zaten anne olmak böyle bi şey galiba 🥹 insallah sağlık bi şekilde kavuşuruz yavrularımıza ❤️