Gamzeyegin Rablrbnn ümraniye rad merkezi 800 tl memnun kaldım hatta 2.kez gel 1 Ay sonra ücretsiz bakalım dediler gitmedim daha gidicem
Rablrbnn momayse94 bende sizin gittiğiniz doktora randevu aldım cuma günü gideceğim deneyimlerimi paylaşırım sizinle inşallah memnun kalırım size de teşekkür ederim ☺️
momayse94 Rablrbnn yaa ben çok mutlu çıktım doktor odasından umarım siz de memnun kalırsınız. Deneyimlerinizi merakla bekliyorum 🤗