momssbabyy bende 2 gün önce yaptım 4 gün reglım gecikti ama 31 marttan itibaren ilikiye girdim olmam gerekirdi 4 gün önce olmadım hani ağrı çekerdim birde aşırı derecede erken yaptığım için cikmsid büyük bir ihtimalle bir kaç gün daha beklicem geç yumurtlamada olmuş olabilir diye düşünüyorum