Basak37 Kızlar selam 28 haftalık hamileyim.Bebeğin poposu aşağıdaymış doktor 32. Hafta da bakalım duruma göre sezeryan olucak gibi duruyor dedi.Var mı benzer şeyler yaşayıp da sonradan değişen
Dilaraskara Basak37 aynısını yaşadım 28 haftalıkken popo gelisliydi 31 haftalıkken baş aşağı dönmüştü 36. Haftadayim hala baş aşağı duruyor
Batur58 Basak37 şimdiden sezaryen konuşması saçma olmuş doktorun. daha çok erken çünkü. benim bebeğimde 29 da baş asagiydi 33 de gittim kafası yukarda tersti. şuan 35 haftalık bu cuma tekrar gidecegim bakalim dönmüş mu
MadameHappy34 Basak37 Daha çok erken ya sezeryan muhabbeti için son randevum 33 haftadaydı doğum dan konuşulmadı bile :)
Tugcecanan Basak37 32 bile erken doğuma karar vermek için, doğumdan önce dönen bebekler bile var benimki de 33den sonra dönmüştü. Eğer normal istiyorsanız bence bekleyin sezaryen zaten cepte olan bi şey🤷🏻♀️ 38 de çatı muayenesinden sonra karar verdik doğum şekline
Cey53 Basak37 benimde 27 haftalıkken baş aşağı pozisyona geçmişti 32 hafta kontrole gittiğimde makat gelişte olduğunu soyledi doktorum, bakalım beyfendi ne zaman tekrar doğum pozisyonu alacak, ya da alacak mı 🙈
Senayl34 Basak37 24 haftalıkken kesin sezeryan dedi gün bile vericek durumdaydı ama 34 haftaligim dönmüş dedi devletteki doktor öyle kalmaz zaten doğum anına kadar dönme ihtimali var dedi benimki de döndü yani
Tubamiyy Benimde seninki gibi ters duruyor 33 +4 üz doktorum 39 a kadar bekleriz dedi dönmezse o zamana kadar mecbur sezeryan demisdi ama benimki dönmeye niyeti yok gibi surekli aynı yerde 😊😊 Sağlıkla gelsinlerde gerisi önemli değil
Seraps-07 Pinarclk son ana kadar herşey değişebilir kendimden biliyorum şuan 37 haftalığım ama 36. Haftada kontrole gittiğimde kanala yerleştiğini söyledi bunu söylemek için bnce çok erken