Kizlar merhaba ben 30 yaşındayım 1 yılı geçti gebe kalamıyorum.Dr gittim hormonlar temiz.Rahim filminde de polip çıkmıştı aldırdım geçen ay.Bu ayda denedik yine olmadı bu bor gebenin günlüğü instagram sayfasındaki jeli ve ovulasyon kullaniyorum ama tutmadı.Dr dediğine göre eşim de sperm testi normal ama niye olmuyor anlamıyorum. Tedavi olarak nereden başlamalıyım tecrubeli anne adayları yardımcı olabilir mi silivride oturuyorum en yakın dr öneriniz var mi