gizemtasbasi Hanımlar merhaba, kan uyuşmazlığı olanlar aşınızı olduğunuz mu yoksa doktorunuz doğumdan sonra gerektiğinde yapılmasını mı tavsiye etti? Yardımcı olabilirseniz çok sevinirim kararsız kaldım 🥺
Busel gizemtasbasi 28.haftada olunması zorunlu. Doğumdan sonra olansa bebeğin kan grubuna göre vuruluyor anneye
selinsmother İlk gebelikte sıkıntı olmuyor diyen doktorlar var ama ben 28nci haftada vuruldum hep takipteydim kanamam olsaydı gidip vuruluacaktım
Ada008 internette araştırdım 28-34 hafta arası yapılıyor diye yazıyo ama herkes 28. haftada vurulmuş🤷🏻♀️