Kızlar multivştamin kullanıyorum 23 haftalığım. Vifolic diye bir marka. İçinde folik asit de yazıyor. Şimdi demir eksikliği çıktı doktor gyno ferro sanol verdi. Onda da folik asit var. İkisini de kullan dedi. Ama demir açısından öyle dedi. Ben sorna düşündüm eve gelince folik asit fazla almış olmaz mıyım. Zararlı değil mi fazlası