Ceylanz23 mide rahatsızlığı mı? Seni benden daha iyi hic kimse anlayamaz. Gercekten Allah yardımcın olsun. Bnde de aynı sorun var 2 gebeliğimde berbat gecti. İlk gebeliğimde ilk 3 ay hiç bulantı olmamıs tı ama 3. Aydan sonra kusmalar aç kalmalar, mide agrıları ve yanmaları gercekten 1 bardak suyu kana kana içmeye hasret kalmıstım. Bu gebeliğimde de dönem dönem oluyır ama o bile beni mahfetmeye yetti oglumun gozunun içine bile bakamıyordum Allah razı olsun kaynanam olmasa mahfolurdu yavrum. Bildiğin 3 gun ac susuz kaldım hiç bsey yıyıp ıcemiyordum. Ay Allahım yazınca bile Bi kotu oluyorum insaallah senin de o sekilde gecmez ama mide agrısı cok kotu cidden. Allah yardımcın olsun. Eşinin desteği bu donemde cok onemli oluyor onunla konusmalısın