Nr_avc3 İyi akşamlar anneler 8 haftalık hamileyim ayrıca çift rahimliyim bu iğneyi ne zaman kullansam baş ağrısı uyuşukluk hareket etmede zorluk yaşıyorum sizde de öyle mi bazen gögüste de ağrım oluyor çok zorlanıyorum
Nr_avc3 Serendipty teşekkür ederim bilgilendirdiğiniz için ama kaç gündür etkisi bu yönde olunca çok korktum doktora gittim şükür bir sıkıntı çıkmadı yine de teşekkür ederim 🥰🥰
Nr_avc3 Serendipty teşekkür ederim dün acile gittim tüm gerekenleri yaptılar şükür bir sıkıntı çıkmadı 🥰🤲