Ben cuma günü yaptırdım sabah 7 de biraz bişeyler alıştırmıştım 10.30 da yine açtım ama tabi yemiştim 50 lik yükleme 145 geldi endokrine yolladı bugün 12 den sonra aç gidip yaptırdım yine 50 mg yükledi doktor normal geldi size tavsiyem kesinlikle aç gidin bişey yemeyin boş yere hafta sonu şeker hastası mıyım diye stres yaptım