1998-1993 ben vajinismus hastasıyım hala da öyle bana alttan muayene yapmadan turnosol kagıdı ile suyun geliyor dediler hastanede yatırmadılar enfeksiyon kapabilirsin dediler antibiyorik içtim her hafta enfeksiyon değerlerine bakıldı havuc suyu bakıldı hatta son haftalarda artık suyun fazlaydı su fazlalıgından nerdeyse yüeüyemiyordum 39 haftada sezeryan dogum oldu belki de gelen suyun değildi akıntıydı hiç bizaman emin olamadılar.