Spiral ile korunurkem hamile kaldım beta önce 385 sonra 2358 cıktı bugün tekrar gittim haftasıyla uyumlu 5+4 dedi eşinle konuş spiralli alırsak bebek düşer dedi kalırsada 2 ayda bile olmaSa 6 7 8 ayda Bile ölür bebek spiral yüzünden çok arada kaldım ne yapmam gerekiyor bilmiyorum 🤨