Merhabalar, bugün 38. Haftaya girdim doktorum haftaya Salı sezeryan yapalım dedi bebeğim henüz dönmedi, ben 1 hafta daha bekleyip bayramı da geçirmek istiyorum 40. Haftada da dönmezse sezeryana girerim diyorum doktora sordum 1 hafta beklesek bebek için sıkıntı varmı yok dedi sadece bayramda suyun gelirse ben olamayacağım hastanede nöbetçi doktor olacak dedi, benim kafamda soru işareti kaldı ben 40 a kadar beklemek istiyorum sezeryan da olsam en azından bayram çıksın öyle olayım diyorum sizler kaçıncı haftada doğum yaptınız veya yapacaksınız biraz fikir alabilir miyim 🥺😌