Mucizeler
Arkadaşlar 33 +5 haftalık hamileyim. Bundan bı kaç hafta önceleri kursak kaynamam oluyordu. Mide ilacı kullanıyordum kesiliyordu. En azından biraz rahatlama oluyordu. Şu 3, 4 gündür kursak kaynaması yok ama ne zaman yemek yesem en fazla bir saat sonra kusmaya başlıyorum ne yapacağımı şaşırdım. 31+3 te doktor kontrolünde bebek 1700 zayif demisti. Şimdide yediğimi çıkartıyorum sanki bebek beslenemiyor. Böyle bı durum yaşayan varmı ?? Yardımcı olursanız çok sevinirim.