Leylak12 Merhaba kızlar. 35 buçuk haftalık hamileyim hastane çantamı hazırladım. Normal doğum yapanlara bir şey sormak istiyorum. Ben hastane çantama uzun gece pedi alıp koydum sadece. Depend de almam gerekiyor mu kanamanın miktarı ne oluk oluk mu ?
Hizligonzales Leylak12 bazılarında az oluyormus ama brnim o kadwr fazlaydi ki ped falan kesinlikle bas edemezdim depeend hayat kurtarır yani