kızlar 36+1 haftalıgım . normal dedi doktor ama bebegin kafası 3 günlük fln büyük dedi sezeryan olabilme olasılıgı varmıs . ben sezeryan olursam evde sadece eşimle babam var bakıp yardım edecek olan sezeryan dogumdan sonra evde bakım süreci nasl oluyor . bakımları neler oluyor bilenler yardımcı olup az anlata bilirmi iki erkek bakcak mecbur bn dogurunca 🙏🙏