Banuozlem__ Kızlaz merhaba 8+6 haftalık hamileyim. Tüp bebek ile gebe kaldım. Progestan iğne ve fitil 2 aydır aralıksız kullanıyorum. İki gün öncesinde sabah pembe bir lekelenmem oldu ağrımda vardı ki 8 haftaya girdiğimden beri hep var. Hemen acile koştum. Kalbini duyduk bir sıkıntı yok yerleşme kanamasıdır dedi. Sonra kesildi zaten. Bu sabah bu sefer leke değil bildiğiniz açık kırmızı kan şeklinde geldi peçete koymuştum peçetenin yarısını doldurmuştu. Bir daha o kadar hiç gelmedi doktorum fitili kes progestan iğneyi her gün olacaksın dedi. Şimdi leke halinde peçeteye silince geliyor yarın kontrolüm vardı zaten ama başına gelen var mı bu haftalarda korkmalı mıyım öyle aşırı ağrım vs de yok
Buketterenn Banuozlem__ geçmiş olsun bende tüp bebekle hamile kaldım bu anlattığınızın aynısını yaşadım önce pembe lekelenme sonra kıpkırmızı kan sonra haftalar süren kahverengi lekelenme ve bende porgestan kullandım ikiz hamileyim kese altında kanama alanı var demişti doktorum düşük riskim vardı iki hafta yemek ve tuvalet harici kalkmadım sürekli sırt üstü yattım şükür birdahaki kontrolümde geçmişti kanama alanı şuan 25 haftalığız korkmayın sizde güzel düşünün stres yapmayın bol bol dinlenin
Tatlicilek Banuozlem__ benim de başıma geldi 2 ay sadece yattım, sürekli yat,yemek yerken 45 derece ol, sadece tuvalete git,tuvalette çok ikinma, hep yatmak biraz sıkıcı oluyo ama yapacak bisey yok
Durucan Banuozlem__ Merhaba bende 8. Haftada kanama yaşadım yatış yaptım. Bebeğin kalp atışlarını duyduk doktor eve yolladı bu 10 gün içinde yine kanama yaşayabilirsin korkma düşük riski şimdilik yok dedi. Merak ettim sizin durumunuz şuan nasıl? Bu 10 gün içinde kanama tekrar yaşadınız mı?
Zezeeeyyldrm Banuozlem__ 16 haftaya gşrdim benim de ara ara lekelenmem var ama doktorum neden olduğunu kestiremiyor bazı kadınlarda doğuma kadar bile ara kanama ve lekelenmeler olabiliyormuş siz zaten hastaneye gideceksiniz doktorunuz size bilgi verir inşallah sıkıntı olmaz
Banuozlem__ Bugün sürekli yattım WC harici hiç kalkmadım kesildi gibi sadece tuvalete gittiğimde görüyorum çok hafif acile gittiğimde böyle birşey demedi ama o gün kanamam yoktu leke gelmişti ne zormuş içim içimi yiyor yarın olsada gitsek bir kontrole size de çok geçmiş olsun ❤️
Buketterenn Banuozlem__ teşekkür ederim korkmayın sizde bişey olmaz özellikle tüp bebeklerde kanama çok sık görülüyormuş kendinizi yormayın yeter dinlenin 🌸
Banuozlem__ Durucan merhaba evet yaşadım canım 8 hafta bitip 9 hafta 10 haftada kesildi ama ben progestan iğne kullanıyordum. 5 gün sonra keseceğim onu da inş yarın 11 haftama giriyorum 8 haftada normal dedi doktorum bu kanamalara ama yine de dikkat et
Zsn85 Bendede 7 haftada başladı sadece lekelenme doktor kist var dedi lekelenme halen devam ediyor 8 hafta 5 gündür hamileliğim çok endişeliyim neden oluyor bu kahverengi lekeler bu gün biraz daha artmış bı sorun varmıdır sizce bebeğime birşey olurmu acaba bilgisi olan yazabilirmi