18+4 haftalığız ama ben hareketlerini hissettiğimi düşünüyorum. Gün içerisinde olmuyor ama çok yorulduğumda kasığımın sağında pıt pıt bişeyler atıyor içerden sanki bişey değiyormuş gibi. Acaba bebeğim mi yoksa damar mı? Siz nasıl hissettiniz tam olarak bir açıklaması var mı 😀 sürekli aynı yerde hissediyorum normal mi