Prensess35 kızlar ben bayramdan sonra gidicem kontrole 16-17 hafta falan oluyorum kesin cinsiyeti öğrenirmiyim_acaba _
Cansu0655 Prensess35 16+5de gittim totosunu döndü doktora göremedik üçlü test yapıldı zaten inşallah tam bayram günü öğrenicez
ArvenMom Prensess35 öğrenebilirsin bu haftalarda ben zor öğrendim kızım asla göstermiyordu 18 haftada öğrendik şükür detaylı da kesinleşti
Minesmz Prensess35 benim de geçen hafta belli oldu 16.ci haftamda çikolata ye bi meyvesuyu iç bebiş harketlenir biraz çikolatanin mutluluk hormonu etkisi var dahada göstermede inatçı bir bebikimizdir 18 de gösterenlere duydum 23 te gosterenide
ggamze_akdemir44 Prensess35 kesin öğrenirsin iyi bir doktorsa eğer kesin söyler. Benim 12.hafta da söyledi hatta. 16 da gittim yine aynıydı değişmedi
yagmurveyerdeniz doktorum 12.haftada tahminde bulunmuştu, 16.haftada kesinleşti. uygun pozisyonda olursa 16’da öğrenirsiniz (:
Hizligonzales Prensess35 oglumda 17 de ogrenmistim bundada gectigimiz günlerde gittim gostermedi 1ay sonraki kontrolde buda 17 olacak ins o zamana ogreniriz
Prensess35 FeyzaBkn bende özele gidiyorum doktor cihaz iyi ama en son 12 haftalıkken gitmiştim sordum cinsiyeti daha çok erken dedi bakalım vu kontrolde inşallah öğrenirim canım
ikotrtn Prensess35 benim doktorum fetal DNA testi istedi 11+2 de dün sonuçlar geldi cuma günü 13+2 de öğrenmiş olacağım cinsiyetini hayırlısı olsun inşallah
3Tospikannesi Prensess35 büyük ihtimalle öğrenirsin ama bebişin izin verirse bacak arası kapalı yada arkası dönük olırsa zor benimki 12.haftada sırtı dönük uyumuş dönmedi bir türlü 13.haftada gittiğimde çikolata yedim şu içtim uyanık kalmış gösterdi kendini 😁