Herkese merhabalar. 28 haftalık hamileyim kızlar . Bikini bölgemde aşırı kaşıntım var. İdraryolu enfeksiyonu olmuşum ve yaklaşık bir haftadır antibiyotik kullanıyorum ama kaşıntımda hiç bir azalma yok. Böyle bir durum ile karşılaşan var mı ve ne yapıyorsunuz alternatif olarak ?