elaertrk Merhaba hanımlar 38.haftadayım kan pıhtılaşmam çıktı oksapar kullanmama rağmen değerim 4400 çıktı gebeliğin sonunda bu sorunu yaşayan var mı ne yaptılar? Bilgilendirirseniz çok sevinirim.
hayatisigi elaertrk emin değilim ama beklemek yerine sezaryenle doğum planlaması gerekmiyor mu doktorun? Bir şey demedi mi?
elaertrk Kan tahlili yaptırdığım zaman çıktı. Henüz beklemedeyiz bir şey demedi doğum için iğne kullanmaya devam ediyorum
Sgkrkmz @elaertrk bugün tahlilde çıktı benim daha 5 aylığız umarım zararı olmaz canım sıkıldı bu duruma geçmiş olsun size de
Sgkrkmz @"elaertrk ilaç alımından bahs ettiler sağlık ocağında yapmıştım dahiliyeye bugün gosterecem bakalım o nasıl yönlendirecek ona göre yazarım